Home

ניוזלטר הנדסה ביו-רפואית

MEDX - מאיצים את התחום

Read full newsletter »  

חממת מדקס הצטרפה לאחרונה לתכנית קשרי התעשייה של הפקולטה ונרתמת לקידום שיתופי פעולה עם הפקולטה במספר תחומים. כמו כן, החממה מקדמת תחרות חדשנות למכשור רפואי בתחום כלי הדם - X Challenge . הזוכים בתחרות ייפגשו עם בכירי חברת Boston Scientific בארצות הברית.

 חממת מדקס למכשור רפואי מקיימת את ה X Challenge, תחרות חדשנות עם מיקוד ראשוני בתחום כלי הדם הפריפריאליים. מהנדסים, חוקרים, רופאים וסטודנטים ("יזמים") המעוניינים להשתתף בתחרות יכולים להגיש מועמדות לאחד משני מסלולים: המסלול הראשון מיועד ליזמים בעלי רעיון ו/או מיזם למכשור רפואי חדשני לטיפול בכלי הדם הפריפריאליים (כולל פתיחת סתימות לשימור כלי הדם פתוחים לאורך זמן). המסלול השני מיועד ליזמים בעלי רעיונות ו/או פיתוחים עבור פתרונות של בריאות דיגיטלית לאבחון, ניטור וטיפול בבעיות בכלי הדם הפריפריאליים.

היזמים שמועמדתם תתקבל לתחרות ייהנו מתמיכה וליווי צמודים מצד החממה, בתחומים שונים הכוללים פיתוח עסקי, פיתוח טכנולוגי, ניהול פטנטים, רגולציה ועוד, על מנת לאפשר לאותם יזמים למקסם את יוזמתם ולאפשר את המשך התפתחות המיזמים.

את המועמדות לשני המסלולים ניתן להגיש עד לסוף חודש מרץ השנה. כל הפרטים באתר החממה. חממת מדקס שבה שותפים חברת הציוד הרפואי העולמית בוסטון סיינטיפיק, קרן החדשנות האמריקנית אינטלקטואל ונצ'רס, בית החולים שיבא וקבוצת מדקס המתמחה בהשקעות וניהול חברות ציוד רפואי, מקיימת את התחרות בשיתוף עם קהילת  BeWell.il לבריאות דיגיטלית (Digital Health). מטרת קהילת  BeWell.il לתמוך ביזמים וחברות הזנק העוסקים בבריאות דיגיטלית, לקדם הטמעה של פתרונות חדשניים בארגוני הבריאות ולמצב את ישראל כמעבדת חדשנות עולמית בתחום.

Read full newsletter »