Home

מידעון דצמבר 2014

עובדים מצטיינים טכניוניים

חזרה לעלון המלא »  

העובדים המצטיינים הטכניוניים לשנת תשע"ד

בחודש נובמבר התקיימה ועדה לבחירת העובדים המצטיינים הטכניוניים של הסגל המנהלי.  ועדה המורכבת מנציגות הנהלת הטכניון וארגוני העובדים, בחרה חמישה עובדים מצטיינים טכניונים, מתוך רשימת מועמדים ראויים שהוגשו על ידי הפקולטות והיחידות.

העובדים המצטיינים הטכניוניים שנבחרו הינם:
1.      זיוה אגסי, מרכזת לימודים לתארים מתקדמים בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול
מדברים שנכתבו על זיוה: "היא מהווה דוגמא בסטנדרטים של שרות ונעימות שהיא מציבה ובפעילות שהיא יוזמת לשיפור איכות השרות לכלל לקוחותיה. הסטודנטים לא מפסיקים לשבח אותה על התחושה הטובה, האווירה החיובית, האוזן הקשבת והסבלנות אותה היא מפגינה". 

 

 

2.  רחלי טובול, מרכזת לימודי הסמכה בפקולטה למתמטיקה   
מדברים שנכתבו על רחלי: "אין ראוי ממנה להצטיינות – על אכפתיות והתייחסות אישית לכל פונה, על מציאת פתרונות יצירתיים בתוך מערכת הכללים והדרישות מהסטודנטים,  על  רעיונות לשדרוג תהליכי עבודה ויישומם, על יחסי עבודה נפלאים בפקולטה ומחוצה לה".

 3.      אשר נחמני, אחראי אחזקה ובניין באב"ת

מדברים שנכתבו על אשר: "חריצותו ונכונותו להקדיש את זמנו ומרצו להצלחת הטקסים והפעילויות השונות בקמפוס הן הכוח להצלחת כלל האירועים והטקסים המתרחשים  בטכניון... אשר נותן לכולנו שקט נפשי כאשר אנו יודעים שהוא אכן בסביבה וזמין לכל תקלה ובעיה".

 

4.      אלי שושן, מתאם אשכול מערכות ומרכז פרויקטים בפקולטה להנדסת חשמל
מדברים שנכתבו על אלי: "אלי עובד ללא לאות, הפקולטה היא ביתו והמעבדה למערכות ספרתיות היא חדר עבודתו העיקרי. בעל יוזמה, אחראי ואמין, כשמבקשים ממנו משהו יודעים שהדבר יבוצע על הצד הטוב ביותר". 

 

5.      רומן שמסוטדינוב, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים בפקולטה להנדסת מכונות
  מדברים שנכתבו על רומן: "בשילוב נדיר של ידע ומקצועיות, ניחן רומן בצניעות וענווה, במסירות וחריצות וביכולות בינאישיות נפלאות. איש נדיב, רחב לב, נאמן ומסור...מכלול סגולותיו של רומן הופכות אותו לנכס חשוב ביותר לפקולטה להנדסת מכונות בפרט ולטכניון בכלל".

 

 

ברצוננו לאחל ברכות חמות למועמדים ולזוכים. אנו מוקירים את השקעתכם ותרומתכם הרבה ליחידה ולטכניון !
תגמולים כספיים ותעודות הוקרה יוענקו לזוכים בטקס שיערך בינואר 2015.

 

חזרה לעלון המלא »