Home

מידעון מאי, 2015

יום כדור הארץ בטכניון

חזרה לעלון המלא »  

 

במסגרת הפעילות, שכותרתה הייתה "חי/צומח/דומם", התקיימו שלוש פעילויות בקמפוס:
חי – הרצאתו של אביב לביא, עיתונאי סביבה ושדרן רדיו,  בנושא "התקשורת בסביבה והסביבה בתקשורת" ריתקה את הקהל ועסקה בקשר הסבוך שבין התקשורת הישראלית על כל ענפיה, ובין הנושאים הסביבתיים שעומדים על הפרק – איזו חשיפה תקשורתית הם מקבלים וממה היא מונעת, ומה זה מלמד אותנו על אתגרים סביבתיים מצד אחד, ועל התקשורת הישראלית מאידך...

צומח – כ- 35 משתתפים הצטרפו לסיור אביבי בגן האקולוגי,  מלווה בהסברים של צוות הגן. הגן האקולוגי משנה את פניו על פי עונות השנה, וכל סיור בו מעניק חוויה חדשה. לאחר הסיור עסקו המשתתפים בפעילות גננית קלה והכינו לעצמם עציצים אביביים מייחורים שנאספו בגן.

דומם – קרוב ל 40 משתתפים סיירו בעקבות הסיפורים שמאחורי המבנים המוכרים של הקמפוס, והפעם דרך מועדון הסגל, בנין מוסד נאמן ובית הכנסת. את הסיור העבירה הגב' אורליה קירמאייר, אדריכלית הקמפוס בדימוס, מתוך היכרותה האישית עם הפרויקטים מיום הקמתם, ועם האדריכלים והאנשים שהיו מעורבים בתהליכי ההחלטות, התכנון והביצוע.

תמונות נוספות מהפעילות – בעמוד הפייסבוק של "קמפוס ירוק". מוזמנים לתייג את עצמכם!
הפעילות, ביוזמת "קמפוס ירוק" ובשיתוף אגף משאבי אנוש היא רק חלק ממגוון של פעילויות ופרויקטים המבוצעים על ידי קמפוס ירוק בטכניון לאורך כל השנה.
אתם מוזמנים להתעדכן באתר קמפוס ירוק ולהצטרף לרשימת התפוצה שלנו, כדי לקבל את כל המידע אודות פעילויות סביבתיות בקמפוס ישירות אליכם למייל.

חזרה לעלון המלא »